Darmowa dostawa od 150,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, przejdź do strony wybranego produktu i dodaj go do koszyka. Po zakończeniu zakupów, przejdź do koszyka i kliknij przycisk Kup teraz.   Jeśli nie masz konta w sklepie DesignPack, możesz złożyć zamówienie i jednocześnie założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Rejestracja w serwisie umożliwi Ci śledzenie procesu realizacji zamówienia i ułatwi składanie kolejnych zamówień w przyszłości. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail bądź numeru telefonu na które zostanie wysłany 6 cyfrowy kod aktywacyjny. Następnie uzupełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia, wybierz formę płatności, sposób dostawy. Zostaniesz poproszony o akceptację regulaminu. Po zapoznaniu się z regulaminem naciśnij: Akceptuję, zamawiam, płacę.   Jeśli posiadasz konto w sklepie DesignPack, wystarczy, że podasz swój login lub adres e-mail i hasło, a dane niezbędne do złożenia zamówienia zostaną uzupełnione automatycznie.   

  W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia ?

Aktualny status swojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeżeli dokonałeś zakupu jako gość aktualne statusy zamówienia otrzymałeś na maila, w tym link do śledzenia przesyłki. Możesz  także wpisać numer swojego zamówienia w zakładce status zamówienia, który znajduje się na głównej stronie sklepu (status zamówienia)

W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?

Aktualny status swojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeżeli dokonałeś zakupu jako gość aktualne statusy zamówienia otrzymałeś na maila, w tym link do śledzenia przesyłki. Możesz także  wpisać numer swojego zamówienia w zakładce śledzenie przesyłki, który znajduje się na głównej stronie sklepu (śledzenie przesyłki)

W jaki sposób mogę zwrócić produkt ?

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Warto zapoznać się z regulaminem sklepu w zakresie zwrotów i odstąpienia od umowy. Szczegóły znajdziesz w sekcji "Odstąpienie od umowy" w regulaminie sklepu (zwróć produkt)

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Za zakupione produkty zapłacisz: przelewem tradycyjnym, BLIKIEM szybka metoda płatności za pomocą aplikacji bankowej kartą płatniczą VISA, MasterCard lub Maestro za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal, błyskawicznym przelewem elektronicznym, jeśli posiadasz rachunek bankowy z dostępem internetowym w jednym ze współpracujących z nami banków

Jaki jest koszt dostawy?

Płatność przed wysyłką

  • odbiór przesyłki w Paczkomacie InPost - 9,99 zł brutto
  • przesyłka kurierska InPost/DPD           – 13,89 zł brutto
  • zamówienia powyżej 150 zł są realizowane bezpłatnie do dowolnego paczkomatu  

Płatność przy odbiorze       

  • InPost kurier  22,89 zł brutto       
  • DPD    kurier  22,89 zł brutto

Zamówienie możesz również odebrać osobiście w siedzibie firmy: DesignPack Opakowania, ul. Pogodna 32, 55-093 Kątna po wcześniejszym umówieniu się. 

Jaki jest czas dostawy?

odbiór przesyłki w Paczkomacie (dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych)

przesyłka kurierska DPD (dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych)  

Zamówienia złożone przed 12h są realizowane w danym dniu roboczym ( co oznacza, ze przesyłka dotrze do Ciebie w kolejnym dniu roboczym)

W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz wykorzystać w koszyku. Miejsce do podania kodu znajduje się  tuż pod listą z produktami. Po wpisaniu kodu, pamiętaj żeby zatwierdzić go przyciskiem “zatwierdź kod”. Możesz także wykorzystać kod rabatowy wpisując go w zakładkę moje rabaty

pixel