FAQ
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, przejdź do strony wybranego produktu i dodaj go do koszyka. Po zakończeniu zakupów, przejdź do koszyka i kliknij przycisk Kup teraz. Jeśli nie masz konta w sklepie DesignPack, możesz złożyć zamówienie i jednocześnie założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Rejestracja w serwisie umożliwi Ci śledzenie procesu realizacji zamówienia i ułatwi składanie kolejnych zamówień w przyszłości. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail bądź numeru telefonu na które zostanie wysłany 6 cyfrowy kod aktywacyjny. Następnie uzupełnij dane niezbędne do realizacji zamówienia, wybierz formę płatności, sposób dostawy. Zostaniesz poproszony o akceptację regulaminu. Po zapoznaniu się z regulaminem naciśnij: Akceptuję, zamawiam, płacę. Jeśli posiadasz konto w sklepie DesignPack, wystarczy, że podasz swój login lub adres e-mail i hasło, a dane niezbędne do złożenia zamówienia zostaną uzupełnione automatycznie.
W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia ?
Aktualny status swojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeżeli dokonałeś zakupu jako gość aktualne statusy zamówienia otrzymałeś na maila, w tym link do śledzenia przesyłki. Możesz także wpisać numer swojego zamówienia w zakładce status zamówienia, który znajduje się na głównej stronie sklepu (status zamówienia)
W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
Aktualny status swojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeżeli dokonałeś zakupu jako gość aktualne statusy zamówienia otrzymałeś na maila, w tym link do śledzenia przesyłki. Możesz także wpisać numer swojego zamówienia w zakładce śledzenie przesyłki, który znajduje się na głównej stronie sklepu (śledzenie przesyłki)
W jaki sposób mogę zwrócić produkt ?
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Warto zapoznać się z regulaminem sklepu w zakresie zwrotów i odstąpienia od umowy. Szczegóły znajdziesz w sekcji "Odstąpienie od umowy" w regulaminie sklepu (zwróć produkt)
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zakupione produkty zapłacisz: przelewem tradycyjnym, BLIKIEM szybka metoda płatności za pomocą aplikacji bankowej kartą płatniczą VISA, MasterCard lub Maestro za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal, błyskawicznym przelewem elektronicznym, jeśli posiadasz rachunek bankowy z dostępem internetowym w jednym ze współpracujących z nami banków
Jaki jest koszt dostawy?
Płatność przed wysyłką
- odbiór przesyłki w Paczkomacie InPost - 12,50 zł brutto
- przesyłka kurierska InPost/DPD - 13,89 zł brutto
- ORLEN paczka - 9,99 zł brutto
- zamówienia powyżej 150 zł są realizowane bezpłatnie do dowolnego paczkomatu
Płatność przy odbiorze
- InPost kurier 22,89 zł brutto
- DPD kurier 22,89 zł brutto
Zamówienie możesz również odebrać osobiście w siedzibie firmy: DesignPack Opakowania, ul. Pogodna 32, 55-093 Kątna po wcześniejszym umówieniu się.
Jaki jest czas dostawy?
odbiór przesyłki w Paczkomacie (dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych)
przesyłka kurierska DPD (dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych)
Zamówienia złożone przed 12h są realizowane w danym dniu roboczym ( co oznacza, ze przesyłka dotrze do Ciebie w kolejnym dniu roboczym)
W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wykorzystać w koszyku. Miejsce do podania kodu znajduje się tuż pod listą z produktami. Po wpisaniu kodu, pamiętaj żeby zatwierdzić go przyciskiem “zatwierdź kod”. Możesz także wykorzystać kod rabatowy wpisując go w zakładkę moje rabaty